loading...
تجارت و کسب درآمد اینترنتی
alireza بازدید : 486 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سلام دوستان!

آیا دارای سایت یا وبلاگی هستید که نیاز به بازدید کننده دارید؟

یا بهتره بگم پول زیادی رو صرف تبلیغ در سایت هایی کردید که بازدید کننده دلخواه خودتون و در نتیجه اگر محصولی برای فروش دارید اون رو به فروش برسانید اما ناکام موندید و بدون اینکه نتیجه ای بگیرید!؟

نگران نباشید! این روش بدون هیچ گونه هزینه ای از شما، به سایت یا وبلاگ شما بازدید کننده دائمی مادام العمر میاره بدون اینکه شما نیازی به سورف کردن و کلیک کردن داشته باشید! این روش بدون دردسر و کاملا راحت و آسون هست. 

لذا از شما درخواست میکنم حتما این روش رو امتحان کنید! لطفا حتما امتحانش کنید چون هیچ ضرری نداره بلکه بازدید کننده مادام العمر خواهید داشت اگر به توصیه هایی که در ادامه مطلب آمده توجه و دقت کنید...

**خب شما وارد اولین قدم در جذب بازدید کننده دائمی شدید!**

من قصد دارم یک سایت خارجی رو به شما معرفی کنم که اگر جدی دنبالش کنید بهتون این تضمین رو میدم که بازدید کننده مادام العمر داشته باشید! و اما چطور این بازدیدکننده تبدیل به بازدیدکننده دائمی و همیشگی برای سایت و وبلاگ میشه؟

پاسخ سوال اینه که بر خلاف سایت های دیگه که برای افزایش بازدید باید سورف میکردید یا مقداری پول به حسابشون واریز میکردین، کاملا متفاوت هست!

در نگاه اول ممکنه از خودتون بپرسید این سایت چون خارجی هست و سایت یا وبلاگ من که فارسی هست، چرا سایتمو به این سایت خراجی بدم و بازدید کننده خارجی داشته باشم؟در حالی که میتونم به سایت های ایرانی بدم بازدید کننده ایرانی جذب کنم !

دوست عزیز! اشتباه نکنيد ... بازديدکننده خارجي ممکنه به محض اينکه وارد سايت شما بشه و متوجه بشه که سايت فارسيه ، سايت رو ترک کنه ؛ اصلاً ورود بازديدکننده به سايت شما مهم نيست ... سايت هاي عضوي که لينک شما در اونها قرار مي گيره ، محبوبيت و پيج رنک بالايي دارند و قرارگيري لينک شما در چنين سايت هايي باعث بالا رفتن بک لينک(backlink) سایت شما ميشه :)

اولين و مهم ترين عاملي هم که در دادن رتبه به سايت ها توسط گوگل بررسي ميشه ، بک لينک هست . عوامل ديگري هم موثر هست ولي هيچ کدام به اندازه  بک لينک مهم نيستند!

در برخی موارد مشاهده شده که با افزایش بک لینک پیج رنک سایت ها از صفر رسیده به 4  !!!

اگه مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بک لینک ها کسب کنید،کافیه یه سرچ کوچیک تو گوگل کنید.

در آينده که رتبه سایت با وبلاگ شما بالا رفت گوگل رتبه هاي اول جستجو ها رو به سايت شما اختصاص خواهد داد و به تدريج و در نتیجه بازديدکننده ايراني زيادي به سايت شما ميان و اون موقع است که به هدفتون مي رسيد .

*با کسب 10 زير مجموعه ، لينک شما در 10 سايت پربازديد قرار مي گيره ، اگر اون 10 زير مجموعه هم 10 زير مجموعه بگيرن ، لينک شما در 100 سايت نمايش داده ميشه و همينطور ادامه پيدا مي کنه تا اينکه به مرز يک ميليون سايت برسه و اون وقته که ديگه لازم نيست کاري کنيد ؛ ترافيک مادام العمر خواهيد داشت .*

البته با کسب همون 10 زير مجموعه ي ناقابل هم ترافيک خوبي براي سايتتون مياد . با کسب 10 زير مجموعه لينک شما در 10 سايت پربازديد قرار مي گيره و اگر خواستيد مي تونيد از همونجا فعاليتتون رو متوقف کنيد و شاهد افزايش ترافيک سايتتون باشيد .

الگوریتم کلی کار به این شکل هست:

1.شما عضو سایت میشید.

2.سایت ها زیرمجموعه شما میشن.

3. زير مجموعه هاي شما به صورت جداگانه زير مجموعه کسب مي کنند.

4. به همين ترتيب شما زير مجموعه هاي تو در تويي خواهيد داشت.

5.در آخرين مرحله که بي نهايت زير مجموعه کسب مي کنيد و شاهد جذب ترافیک میلیونی خواهید شد!!

و اما نحوه ثبت نام در سایت...

*برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید*

افزایش ترافیک ریگان

 

ثبت نام  در اين سايت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم بايد يکجا انجام بديد .

در صفحه ثبت نام بايد کدهاي اختصاصي خودتون رو با کليک بر روي لينک هاي اگهي هاي تبليغاتي اين سايت دربياريد .

روي لينکي که در کادر Sponsor Ad هست کليک کنيد . صفحه اون اگهي باز ميشه و پس از گذشت ثانيه هايي که از اون سايت بازديد کنيد کدي در قسمت بالاي اون به شما داده ميشه ... اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنيد .

در کادر پايين تر هم 6 اگهي تبليغاتي وجود داره ... روي اونها هم کليک کنيد و کدي رو که هر کدوم از اونها بهتون ميده رو در محل اختصاصي موجود در تکست باکس وارد کنيد .

بعد به مرحله دوم بريد و اطلاعات خواسته شده رو طبق توضيحات زير وارد کنيد و در نهايت روي دکمه Sign Me Up Now کليک کنيد .

1.در قسمت full name نام و نام خانوادگي خود را وارد کنيد.

2.در قسمت emaill  ايميل خود را جهت دريافت لينک فعال سازي وارد کنيد.

3.در قسمت text ad عنوان موضوع وبلاگ يا سايت خود را  به انگليسي وارد کنيد.

4.در قسمت Website URL   آدرس وبسايت يا وبلاگي که مي خواهيد افزايش ترافک يابد را وارد کنيد.

5.  در قسمت Choose Password  يک پسورد براي اکانت خود وارد کنيد.

6.تیک گزینه قبول قوانین سایت رو میزنین.

7.  بر روي دکمه Sign Me Up Now کليک کنيد.

در پایان اگر اطلاعات رو به درستي وارد کرده باشيد ، سايت پيغام ارسال ايميل فعال سازي رو به آدرس ايميلی که موقع ثبت نام وارد کردید رو ميده.

به ايميلتون مراجعه کنيد ... سه ايميل براي شما ارسال ميشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن ... در يکي تبريک و عضويت و توضيحات اضافي وجود داره ، در ديگري لينک فعال سازي و در سومي مشخصات لوگين و پروفايل شما درسايت .

وارد ايميل فعال سازي بشيد و روي لينک فعال سازي کليک کنيد تا حساب کاربري شما در سايت فعال بشه.

پس از فعال سازي به صفحه اصلي سايت بريد و بر روي لينک Member Login در بالاي سايت کليک کنيد.

در صفحه لوگين بايد User id و پسورد خودتون رو وارد کنيد ...  در ايميلي که مشخصات لوگين و پروفايل شما ارسال شده وجود دارد ... روي دکمه Login کليک کنيد تا وارد پنل کاربري بشيد .

در پنل کاربري با کليک بر روي لينک Edit My Profile مي تونيد اطلاعات پروفايل خودتون رو تغيير بديد يا حساب کاربري تون رو حذف کنيد .

با کليک بر روي لينک Edit My Ad مي تونيد ادرس و توضيح لينک سايتتون رو ويرايش کنيد .

با کليک بر روي لينک See My downline Stats مي تونيد تعداد زير مجموعه هاي خودتون در رده هاي مختلف رو ببينيد .

با کليک بر روي لينک promote my freeviral page مي تونيد لينک معرفي خودتون رو دريافت کنيد و با استفاده از اون زيرمجموعه کسب کنيد . مي تونيد به صورت لينک يا در قالب بنر در سايتتون قرار بديد ... توضيحات کامل در اين صفحه وجود داره .

وقتي کاربري از طريق لينک شما وارد سايت شود ، براي دريافت يکي از کدهاي اختصاصي بايد بر روي لينک سايت شما کليک کند ... سايت شما براي ثانيه هايي نمايش داده مي شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصي کاربر نمايان مي شود . لينک شما به صورت تصادفي براي بازديدکننده گان ديگري که قصد عضويت دارند نيز نمايش داده مي شود .

توضیحاتی که لازم بود رو در میان گذاشتم. :) اگه باز هم سوالی داشتید با اطلاعات تماس زیر با من در تماس باشید:

YAHOO ID: SMARTSMS93

EMAIL: NEW_WORKER@HOTMAIL.COM

 

موفق باشید...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام.بنده علیرضا هستم و در این وبگاه در زمینه خدمات، سرویس ها و کسب درآمد از وب و اینترنت فعالیت می کنم.امیدوارم بتوانم تجربیات خود را در اختیار سایر هموطنان عزیزم قرار دهم. سزاوار بهترین ها باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    لطفا با توجه به سطح کیفیت مطالب و ظاهر سایت نظرتون رو در میان بگذارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 4,071
  • بازدید کلی : 150,292